
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Co to jest eBOK?
eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to serwis internetowy zapewniający nieograniczony dostęp do poniższych usług z każdego miejsca na świecie 24/7.
- Rejestracja nowych uczestników Karty Stałego Klienta i Karty Florysty,
- Edycja danych firmowych, zamiany samochodów, edycji danych kontaktowych,
- Informacje administracyjne (o godzinach otwarcia, przerwach, zmianach na placach handlowych),
- Opłaty wjazdowe,
- Awizacja dostaw na Rynek,
- Wnioski o Karty Wjazdowe (Kart Chip),
- Opłacanie Kart Wjazdowych (Kart Chip) Kupieckich, dla Sprzedających i Najemców,
- Rejestracja i opłacanie wózków widłowych.







-
- Aktywację konta musi dokonać każdy użytkownik e-BOK niezależnie od faktu posiadania Karty Stałego Klienta, Karty Florysty czy posiadania umowy najmu na Rynku Hurtowym Bronisze.
- W Panelu Klienta „kliknij” link rejestruj się.
- Wybierz rodzaj działalności, którą prowadzisz lub będziesz prowadził na terenie spółki Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach (w przypadku gdy kupujesz i sprzedajesz na Rynku Hurtowym wybierz Sprzedający)
- Formularz Zgłoszeniowy wypełnij aktualnymi danymi, dołącz wymagane skany dokumentów.
- Link aktywujący konto przyjdzie na adres e-mail, który został podany jako Login
Konta. - Aktywacja konta nastąpi po weryfikacji danych w ciągu 72 godzin od wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego.
-
Jeśli wyświetla Ci się informacja „Błędny login lub hasło" w pierwszej kolejności zwróć uwagę na to, czy wpisujesz poprawny adres e-mail. Sprawdź na swojej skrzynce mailowej, czy obecna jest korespondencja z adresu ebok@bronisze.com.pl potwierdzająca aktywację konta.
Jeśli adres mailowy, na który próbujesz się zalogować jest poprawny, lub zapomniałeś hasła wybierz opcję „Zapomniałeś hasła".
-
Ikona do zakładki Profil Klienta znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Zakładka zawiera: Dane klienta, dane użytkownika oraz możliwość zmiany hasła.
-
- W tej zakładce możesz dodawać i usuwać pojazdy przypisane do twojego konta w ramach Programów Lojalnościowych, do których należysz - Karta Stałego Klienta i Karta Florysty. Pamiętaj, żeby zawsze załączyć skan dowodu rejestracyjnego pojazdu, który chcesz dodać lub usunąć. W wypadku umowy leasingowej załącz skany stron potwierdzających dane firmowe biorącego w leasing oraz numer rejestracyjny.
- Pamiętaj o tym, że żeby dodać Kartę Florysty musisz mieć zaakceptowane samochody w Karcie Stałego Klienta. Najpierw zarejestruj samochody w Karcie Stałego Klienta !!!
- Aktywacja Karty Florysty następuje po zaksięgowaniu opłaty za wjazdy na koncie Rynku Hurtowego!!!
-
Tutaj pojawiają się komunikaty administracji Rynku zarówno ogólne, jak przeznaczone tylko dla Ciebie.
W tej Zakładce pojawiają się również informacje w przypadku jeżeli Twoje zgłoszenie wysłane przez e-BOK wymaga poprawek lub nie zostało zaakceptowane przez Biuro Obsługi Klienta.
-
W tej zakładce pojawią się nieuregulowane opłaty wobec Rynku Hurtowego.
-
W tej zakładce Najemcy Rynku Hurtowego mogą zarządzać dostawami, które przychodzą do nich na Rynek Hurtowy Bronisze.
-
W tej zakładce możesz prześledzić wszystkie swoje transakcje związane z opłatami wjazdowymi na Rynek Hurtowy Bronisze.
-
- Żeby aplikować o Kartę Wjazdową musisz posiadać Kartę Stałego Klienta.
- Karty Kupieckie są przyznawane tylko na samochody, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy wjeżdżały na bilety kupieckie i przynajmniej 5 razy wjechały na Rynek Hurtowy, w ciągu ostatnich 30 dni,
- Cennik Kart Wjazdowych Kupieckich i dla Sprzedającego dostępny jest na: www.bronisze.com.pl/pl/informacje-praktyczne/jak-zostac-klientem/karty-wjazdu-prepaid
-
Faktury wystawiane są w systemie księgowym. Wysyłane są drogą elektroniczną na adres podany w koncie eBOK.
W przypadku nieotrzymania faktury, albo błędnych danych w fakturze prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 721 55 42 lub 43. -
We wszystkich sprawach związanych z obsługą e-BOK możesz dzwonić całodobowo do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu: 22 721 55 38 lub wysłać e-mail: ebok@bronisze.com.pl