
Wybrana koncepcja organizacji otwartej i nowatorskie podejście do biznesu sprawiają, że marka GRZEŚKOWIAK jest poszukiwanym partnerem na rynku krajowym i europejskim.
Ponad 50 lat tradycji rodzinnej firmy z 100% polskim kapitałem, ponad 10 000 zamówień telefonicznych tygodniowo oraz liczne certyfikaty jakościowe i nagrody zdobyte na przestrzeni lat, czynią z GRZEŚKOWIAKA wiodące europejskie przedsiębiorstwo w swojej branży. Firma dysponuje ponad 20 000 m² nowoczesnych hal produkcyjnych oraz potencjałem wytwórczym na poziomie ponad 100 ton gotowego produktu dziennie. Dzięki blisko 10 000 aktywnych klientów, produkty GRZEŚKOWIAK obecne są w domach konsumentów w całej Europie.
Promowany jest zdrowy tryb życia oparty na dobrych nawykach żywieniowych i aktywności fizycznej. Firma popularyzuje rozwiązania proekologiczne, a jej Strategia Prospołeczna (Corporate Social Responsibility) tworzona jest w oparciu o działania przyjazne społeczności lokalnej.
Fenomen firmy GRZEŚKOWIAK tworzą zaangażowani i kreatywni współpracownicy. To dzięki nim możliwa była transformacja lokalnego, rodzinnego biznesu w prężną firmę o zasięgu międzynarodowym. Polityka i strategia firmy oparte są na koncepcji blink management, zgodnie z którą kluczowe znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa ma kreatywność i intuicja zespołu zarządzającego. Powszechnie uważa się, że to właśnie ludzie decydują o sukcesie każdego przedsięwzięcia.
Marka GRZEŚKOWIAK jest dziś postrzegana jako poważny partner biznesowy i lider przedsiębiorczości.